Priser
Samtliga priser är angivna i svenska kronor och inklusive moms på 25%.

Betalningsalternativ
Än så länge kan vi endast ta betalt via förskottsbetalning. När du har skickat iväg din order i kassan får du information skickat till dig som e-post om hur du gör när du ska betala.

Reservationer
Vi reserverar oss mot slutförsäljning i webbutiken och hos leverantörer. Zombit.se reserverar sig för eventuella tryckfel på denna webbsida, slutförsäljning av produkter samt förseningar hos Posten. Vi garanterar inte att bilderna återger produkternas exakta utseende. En viss färgskillnad kan förekomma beroende på kamera, bildskärm och upplösning. Vill du vara 100% säker, tveka inte att ta kontakt med oss!


Orderbekräftelse

När vi har tagit emot din order skickar vi fortast möjligt en orderbekräftelse till dig via e-post. Kontrolla alltid att allting i din orderbekräftelse stämmer överens med det du har beställt. Vid frågor och funderingar, kontakta oss så fort som möjligt. Ha då ditt ordernummer tillgängligt.

 Annullera eller ändra
Om du skulle vilja annullera eller ändra något i din order, kontakta oss så fort som möjligt. Det är viktigt att vi har en korrekt e-postadress till dig eftersom det är via e-post vi tar kontakt vid eventuella leveransbrister, delleveranser och andra administrativa frågor.

Leveranstid
Vid förskottsbetalning tar det 1-3 dagar tills vi kan se er inbetalning. Så fort vi ser att pengarna kommit in till oss skickas din vara, då får du även ett bekräftelsemail på att varan är på väg. Efter att vi skickat er order tar det normalt 1-3 arbetsdagar innan paketet är framme.

Frakt
Handlar du för mer än 500:- får du fraktfri leverans.
Handlar du för mindre än 500 :- kostar frakten 29:-.

Vill du ha en leverans skickad utanför Sveriges gränser?
Maila oss så tar vi reda på hur mycket det kostar.

Ångerrätt
Vi erbjuder bytes- och returrätt i 14 dagar, förutsatt att varan skickas tillbaka oanvänd och ouppackad. Kontrollera därför varan innan ni öppnar förpackningen. Vid ångrat köp eller byte av vara återbetalas priset för varan men inte för frakten. Om Du väljer att returnera varan återbetalar vi varuvärdet när vi har mottagit varan. Återbetalningen ska enligt distansavtalslagen ske inom 30 dagar efter det att varan returnerats. Om det är fel på varan Du beställt eller om en vara är felexpedierad får Du självklart ersättning för returfrakten.

Vänligen förpacka varan så att den är skyddad under transporten. Notera att Du som kund är ansvarig för varan tills den är oss tillhanda och står för eventuella skador som uppstår under returtransporten. Varor som återsändes mot postförskott utlöses ej av oss.

Vänligen kontakta oss alltid via e-post innan eventuell retur.

Skador på paket och ej uthämtade paket 
Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. 

Reklamation
Vi garanterar att de varor du beställt är felfria när ordern skickas. Skulle du få en defekt eller fellevererad vara ska du kontakta kundtjänst så snart som möjligt, dock senast inom 14 dagar. Vi står självklart för frakten vid felleveranser samt reklamationer.

Vid en reklamation görs en utredning utav produkten, i vissa fall får vi skicka reklamationen vidare för utredning hos leverantören. Dina åsikter som kund värderas högt, så därför ber vi dig att kontakta oss vid åsikter eller bekymmer. 

Våra varor
Ofta levereras våra produkter utan originalkartonger och originalförpackningar då vi oftast handlar bulk för att hålla nere priserna. Allt packas med omsorg i bubbelpåsar. Vill du veta om en specifik vara levereras med originalförpackning är det bara och skicka oss ett email på info@zombit.se.